Beyond Medusa’s Gate (VR Escape Room)

COVID-19 UPDATE 13-10-2020
I.v.m. de nieuwe maatregelen zijn maximaal 4 personen per Escape Room (binnen en buiten) toegestaan. Uitzondering zijn groepen die tot 1 huishouden behoren en kinderen t/m 12 jaar. Deze mogen met maximaal 5/6 personen (afhankelijk van de Escape Room) deelnemen. Uiteraard is het mogelijk meerdere Escape Rooms gelijktijdig te boeken.
Onze bar is momenteel gesloten. Neem svp een mondkapje mee!

Welcome to the Animus.
Griekenland 445 B.C. in een tijd van welsprekende filosofen, meedogenloze goden en doodbelovende orakels. Ergens op het schiereiland van de Peloponnesos, in een uitgestrekte Egeïsche kustgrot, is een oud artefact verborgen. Het zou het legendarische schip van de Argonauten kunnen zijn … Met behulp van het Animus-simulatieprogramma en onze database met geregistreerde genetische herinneringen, sturen we u terug naar Griekenland. Zoek het schip, als het bestaat …

BEYOND MEDUSA’S GATE (ASSASSIN’S CREED)
Beyond Medusa’s Gate is geen videogame. Het is een escape game-ervaring in de wereld van Assassin’s Creed Odyssey. Je zult een avontuur beleven dat groter is dan het leven, alsof je erbij was, 445 BEC in het oude Griekenland. Nooit alleen, als onderdeel van een team (van 2 of 4), word je de held en ervaar je in totale veiligheid situaties die veel te gevaarlijk of gewoonweg onmogelijk zijn om in het echte leven te beleven. In Beyond Medusa’s Gate, 445 BC, beleef je een epische reis in een Egeïsche kustgrot op zoek naar het verloren schip van de Argonauten.

Met 2 personen kost de VR Escape Room € 69,- en met 4 personen € 119,-.
Vanwege de moeilijkheidsgraad raden wij deze volgorde aan voor de VR Escape Rooms van Ubisoft; 1. Escape The Lost Pyramid, 2. Beyond Medusa’s Gate en 3. Prince of Persia: Dagger of Time.

 

Ubisoft Escape Games zijn ontworpen om bewegingsziekte te voorkomen. Een veel voorkomende trigger voor reisziekte komt van slechte prestaties of lage framesnelheid, problemen waar Ubisoft rekening mee hield bij het ontwerpen van de game. Minder dan 1% van onze spelers ervaart bewegingsziekte.
Dit is geen videogame. Het is een intuïtieve ervaring voor iedereen, van 12 tot 82. Als je weet hoe je moet praten, luisteren, lopen en voorwerpen pakken, heb je alle vaardigheden die je nodig hebt om het te maken. De ervaringen zijn niet gewelddadig en gericht op samenwerking tussen spelers. Uitstekend geschikt voor gezinnen! Perfect voor zakelijke evenementen.